Service / Faq

Frequently asked questions

Below you will find answers to many questions we receive on a regular basis.

A: Alle populaire evenementen hebben te maken met organisaties en mensen die hun gekochte tickets proberen door te verkopen voor veel te hoge prijzen. Om dit te voorkomen, vragen wij de kaartkoper om hun tickets te personaliseren door middel van het invoeren van de gegevens van de persoon die het evenement zal betreden. Op deze manier zijn alle tickets beschikbaar tegen een eerlijke prijs en behoren de tickets tot een individuele ticket ontvanger.

Hoe moet ik mijn tickets personaliseren?
Na het kopen van jouw tickets zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. Deze email bevat nog niet de gekochte tickets. Voor het ontvangen van de gekochte tickets moeten deze eerst gepersonaliseerd worden. In de bevestigingsmail vind je meer informatie vinden over het personalisatie proces, zoals de datum tot wanneer het mogelijk is om je ticket te personaliseren.

Voor elk ticket moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor- en achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Ben je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder ticket. Vul om deze reden de naam gelijk aan de naam op een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart).

Na het invullen van deze informatie zal je een e-mail ontvangen met jouw gepersonaliseerde tickets. Als je de tickets niet binnen 24 uur ontvangen hebt, neem dan contact op met de klantenservice van PayLogic: customerservice@paylogic.nl.

Tot wanneer kan ik uiterlijk mijn tickets personaliseren?
De tickets hoeven niet per direct gepersonaliseerd te worden. In de bevestigingsmail van je bestelling vind je hier meer info over en staat vermeld tot wanneer het mogelijk is je tickets te personaliseren.

Ik ben vergeten mijn tickets te personaliseren, wat kan ik doen?
OPTIE 1:  Zodra de personalisatie periode is geëindigd, worden ongepersonaliseerde tickets automatisch verzonden door PayLogic naar het e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst. Dit kan enkele uren duren.  Indien je na enkele uren nadat de personalisatie periode is geëindigd nog geen tickets hebt ontvangen, neem dan contact op met de PayLogic Customer Service. Het kan zijn dat de mail met tickets in je spamfolder zit.

OPTIE 2: De personalisatie periode loopt door tijdens het evenement. Zoek in je mailbox op het onderwerp: ‘Belangrijk! Additionele informatie is benodigd voor uw bestelling’, de naam van het evenement of ‘Paylogic’. Middels deze e-mail is het mogelijk om je tickets alsnog te personaliseren Je ontvangt je tickets direct in je mail zodra je ze hebt gepersonaliseerd. Indien je na enkele minuten nog geen tickets hebt ontvangen, neem dan contact op met de Paylogic Customer Service. Het kan zijn dat de mail met tickets in je spamfolder zit.

Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde ticket. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het ticket staat. De waarde van het ticket zal dan niet terugbetaald worden.

In het geval je nog andere vragen hebben wat betreft de tickets, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via customerservice@paylogic.nl.

Ik moet de naam van het ticket veranderen, wat kan ik doen?
Het is mogelijk om de naam dat op het ticket staat te veranderen (omdat je iemand anders wil uitnodigen voor het evenement). Houd er rekening mee dat er per ticket een fee van €5 gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert. Met behulp van deze link kun je de naam, die op het ticket staat, veranderen.

A: Uit veiligheidsoverwegingen geldt voor ieder evenement van b2s een minimale leeftijd van achttien jaar. Wij raden bezoekers aan die er jonger uitzien dan hun leeftijd een legitimatie mee te nemen. Tevens willen we jullie erop wijzen dat iedereen zich in Nederland verplicht dient te kunnen legitimeren. Wanneer er bij twijfel geen legitimatie vertoond kan worden loop je het risico de toegang geweigerd te worden.

A: Het meenemen van (digitale spiegelreflex) fotocamera’s is voor iedereen toegestaan.  Ook videocamera’s zijn toegestaan, zolang het niet om professionele apparatuur gaat.

A: Particuliere/hobby party websites komen niet in aanmerking voor een persaccreditatie. Vakpers kan een aanvraag doen via pers@b2s.nl. De aanvraag wordt dan zo snel mogelijk behandeld. LET OP: Aanvragen dienen uiterlijk 2 kalender weken voor aanvang van het evenement binnen te zijn.

A: Dit wordt altijd via de website in de week voor het evenement bekend gemaakt.

A: Als organisatie moeten wij ons conformeren aan het lokale beleid van de plaats waar een evenement gegeven wordt, dat beleid is vaak zero-tolerance. Pas dus op met wat je meeneemt.

A: Op de site van b2s staat altijd de route naar het evenement. Voor het openbaar vervoer kun je altijd kijken op: www.9292ov.nl of www.ns.nl.

A: Voor b2s entreetickets ga je naar de officiële ticketshop: tickets.b2s.nl

Indien er vragen zijn over b2s ticketverkoop, dan kun je contact opnemen met PayLogic via: customerservice.paylogic.com of bellen naar Customer Service in Nederland: 0900-6606606 en vanuit het buitenland: +31 20 2400643.

Voor bus (combinatie) tickets ga je naar:

Nederland
Event Travel: www.eventtravel.nl
GTP Partyvervoer: www.party-vervoer.nl
The Party Express: www.thepartyexpress.nl

België
Eventhings: www.eventhings.be
Hardtravel: www.hardtravel.be

Indien je zelf een busreis organiseert kun je deze aanmelden via info@b2s.nl

Tweedehands tickets voor b2s evenementen koop je veilig met Secure Swap op www.ticketswap.nl en op www.viagogo.nl

A: Onze fotografen maken vele honderden foto’s waar een uiteindelijke kleinere selectie van wordt gemaakt voor op de website. Het kan dus voorkomen dat je foto er niet tussenzit.

A: Particuliere/hobby fotografen komen niet in aanmerking voor een persaccreditatie. Fotografen van party websites of andere dance gerelateerde bedrijven kunnen een aanvraag doen via pers@b2s.nl. Je aanvraag wordt dan zo snel mogelijk behandeld. LET OP: Aanvragen dienen uiterlijk 2 kalender weken voor aanvang van het evenement binnen te zijn.

A: Wij krijgen geregeld de vraag of je een demo op kan sturen naar b2s. Dit kan zeker! demo’s worden altijd beluisterd.  Vanwege het grote aantal demo’s die we maandelijks ontvangen is het voor ons echter niet mogelijk om altijd een reactie te geven. Gelieve je contactgegevens duidelijk bij deze demo te vermelden (naam, telefoonnummer, e-mailadres).  Denk ook aan de gehele presentatie van de demo! Inzendingen kunnen worden gestuurd naar : b2s T.a.v. demo muziekstijl (bijvoorbeeld hardstyle, hardcore etc.) Postbus 8794 3009 AT  Rotterdam.

A: Het is in principe toegestaan medicijnen mee naar binnen te nemen op onze evenementen. Zorg wel dat de medicijnen nog in de orginele afgesloten verpakking zitten en voorzien zijn van bijsluiter. Tevens moet je kunnen aantonen waarom je deze medicijnen gebruikt bijvoorbeeld met een doktersverklaring. Mocht het gebruik hiervan door beveiliging  in twijfel worden getrokken dan zijn zij bevoegd de medicijnen in te nemen en deze in de daarvoor bestemde bak te deponeren. Houdt hier rekening mee.

A: Op al onze events werken wij samen met Heavy Locker. Je kan het beste direct contact met hun opnemen om je sleutel op te sturen. Je krijgt je betaalde borg en eventuele spullen die nog in het kluisje zaten dan zo snel mogelijk terug. Hun gegevens zijn te vinden op de website: www.mylocker.nl.

A: Stuur maandag direct een mailtje naar info@b2s.nl met een beschrijving van je spullen en contactgegevens. Vaak vind de schoonmaak ploeg nog iets terug en hebben wij het misschien gevonden voor je. Gevonden bankpassen en ID bewijzen die wij niet bij de rechtmatige eigenaar terug krijgen worden overgedragen aan de politie.

A: Spuitbussen en parfumflesjes onder druk zijn verboden. Deodorant rollers zijn wel toegestaan. Zonnebrandcrème mag alleen mee in afgesloten verpakking. Het meenemen van eigen eten en drinken is verboden. Indien je een dieet volgt of een bepaalde allergie hebt, mag je hiervoor je eigen waren meenemen indien je dit wel kunt aantonen. Vlaggen en voetbalshirts zijn alleen toegestaan indien het landen betreft. Merchandise van voetbalclubs is niet toegestaan.

A: Er zijn een aantal dingen niet toegestaan. Hierbij gaat het vooral om politieke en/of nationalistische boodschappen op kleding en accessoires, zoals: speldjes en kettingen met Keltische symbolen, kisten met witte veters, stropdassen en jarretels. Er zijn ook een aantal items hier niet beschreven, we checken iedereen individueel op dit soort dingen.

A: Tijdens b2s events feesten we veilig. Wanneer je vragen hebt over o.a. alcohol en/of drugs, kun je terecht bij de Celebrate Safe stand (mocht deze er niet zijn, dan kun je ook alle info vinden op hun website) De medewerkers van Unity geven je graag tips en uitleg als je jezelf niet lekker voelt, maar ga met serieuze klachten meteen door naar de EHBO. Zij zijn er om je te helpen waar nodig.

Denk je dat iemand te veel drugs of alcohol op heeft? Zorg er dan voor dat je meteen iemand van de organisatie, security of EHBO raadpleegt.

Mailinglist from b2s